Etkinlik

The White Buffalo Geliyor – Greenify 2018

Bir motosiklet sürücüsü olarak The White Buffalo‘nun müziklerinin kullanıldığı Sons of Anarchy dizisini izlemek için 2 defa niyetlendim ancak 1-2 bölüm bile dayanamadım. Motosiklet’ten çok silah ve çete teması ön planda tutulduğundan hiç ilgimi çekmedi.
Image result for the white buffalo motorcycle

Ancak tüm bunlar motosikletimle çıktığım uzun yolda kulaklığımda çalan highwayman’in vereceği keyife engel değil. Virajları bir bir arkamda bırakırken The White Buffalo, kulağınıza gerçek bir rider olduğunuz gerçeğini fısıldar. Çadırınız arkanızda evden çok uzakta The House of The Rising Sun‘u dinlerken anneninizin sözünü dinleseydiniz şimdi evde olacağınızı düşünürsünüz. Evin konforunu ve güvenini özlersiniz ancak bu sizi yoldan, yolda olmaktan alıkoymaz.

White Buffalo dinliyorsam kontağı çevirdiğimde birden sinemaskop devreye girer. üstten ve alttan siyah kaş çıkar. Ve yalnız bir kovboya dönüşürüm. O yüzden bu iri arkadaşı hep sevmişimdir.

Bu duygularla 16 Temmuz pazartesi günü Küçük Çiftlik Park’ta olacağım. Muhtemelen sons of anarchy’den dolayı çok sayıda da motorcu ve motosiklet de olacaktır ortamda. Belki çaldırdığım Honda’mdan sonra geçici olarak alacağım küçük CC motoru da orada bulurum kim bilir?

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir